perjantai 7. maaliskuuta 2008

Eilinen ilta oli aivan mahtava, rentouttava, suorastaan satumainen.

Olin siis Helsingin kaupunginteatterissa katsomassa Kaunotar ja Hirviö - musikaalia, itseasiassa toista kertaa (edellinen kerta oli vuosi sitten..). Kerrassaan sanoinkuvailematonta, pääsin vielä katsomaan sen tälläkertaa ilmaiseksi! Ei tarvitse mennä jonnekkin Lontooseen saakka nähdäkseen huikeita spektaakkeleita.
Oikeasti liput oli vissiin 60e ja oisin tuosta voinut maksaa sen mukisematta. En tajua mistä löytyy tuollaisia monilahjakkuuksia, jotka osaavat sekä tanssi, laulaa ja vielä näytellä uskottavasti. Musta tuntui, että olin aivan jossain muualla kuin Suomessa, tavallisena arki-iltana. Olin jossain sadun ja todellisuuden rajamailla. Täytyy kyllä sanoa, että itelle tuli myös pieni hinku päästä lavalle. hihi.

Tänäänkin meinaan illan viettää muualla kuin todellisessa maailmassa, nimittäin:


Pakkohan se oli itselle heti hakea, vaikka olenkin, tuon englanniksi jo lukenutkin. En tiedä seuraako tästä mitään hyvää, että tuota nyt aloitan lukemaan. Aamulla pitäisi mennä yhdeksäksi töihin, joten täytyy koittaa malttaa olla kahlaamatta koko kirjaa yhdessä yössä läpi :p.

Neulomiseen liittyen tähän loppuun sen verran, että Taija lähetti mulle paria eri kokoa puikkoja, jotka multa sattu puuttumaan (tai olen hukannut ne..) ja pari kerää Tove lankaa, joka olikin mulle uus tuttavuus. Kiitän kovasti! Pari pientä välityöhyshys juttua on kesken. Niistä sitten valmiina enemmän. Mulla on taas liian monta rautaa tulessa ja töitä koko viikonloppu + maanantaikin.


Nyt Tylypahkaan!

2 kommenttia:

Taija K kirjoitti...

Katsopa tätä:
http://www.ullaneule.net/0307/ohjeet_en_pointe.html

Minna kirjoitti...

Onnea uudelle blogille! Täältä kanssa varmaan vielä tullaan perässä bloggeriin..tympii jo niin toi vuodatus... :)